+  Mamjo Forum
|-+  Sex» Sex tori's» mijn vrouw wil mij niet meer neuken
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2 3 4   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: mijn vrouw wil mij niet meer neuken  (Read 17292 times)
only the lonly
Guest
« on: 05-08-2005, 22:27:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mijn vrouw wil nu zo'n twee maanden met mij niet meer naar bed. Dit houd in dat ik nu twee maanden droog staat. Ze gaat vroeg naar bed en gaat er weer vroeg uit om mij te ontwijken. Ik heb haar gevraagd waarom zij zo'n houding aanneemt. Ik krijg dan geen duidelijk antwoord. Ik begin aan mijzelf te twijfelen, gezien wij twee kinderen hebben wil ik niet vreemd gaan.
Opmerkelijk vind ik dat vrouwen belangstelling voor mij tonen alsof het op mijn hoofd staat geschreven dat ik droog sta. Ik vind het voor mijn kids erg moeilijk, gezien ik ze niet wil verlaten maar mijn behoeften begint nu zo langzamerhand de overhand te nemen.

Ik heb inprincipe alles wat nodig is voor een normaal stabiel leven: eigen huis, goede baan en goed opgeleid (HBO+) gezond etc. Ik zou graag wat reacties willen hebben uiteraard positieve gezien ik mij van sommige opmerkingen distantieer die ik op dit forum heb gelezen.  
Guest
Guest
« Reply #1 on: 05-08-2005, 22:42:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Aftrekken is een optie maar daar wordt je ook suf van als je het te vaak doet
Guest
Guest
« Reply #2 on: 05-08-2005, 22:43:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jeetje had ik maar een man om te ballen zeg, sta al maanden droog Sad  Sad  
Missy4U
MamjoRuler

I love my black man!

« Reply #3 on: 05-08-2005, 22:46:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mijn vrouw wil nu zo'n twee maanden met mij niet meer naar bed. Dit houd in dat ik nu twee maanden droog staat. Ze gaat vroeg naar bed en gaat er weer vroeg uit om mij te ontwijken. Ik heb haar gevraagd waarom zij zo'n houding aanneemt. Ik krijg dan geen duidelijk antwoord. Ik begin aan mijzelf te twijfelen, gezien wij twee kinderen hebben wil ik niet vreemd gaan.
Opmerkelijk vind ik dat vrouwen belangstelling voor mij tonen alsof het op mijn hoofd staat geschreven dat ik droog sta. Ik vind het voor mijn kids erg moeilijk, gezien ik ze niet wil verlaten maar mijn behoeften begint nu zo langzamerhand de overhand te nemen.

Ik heb inprincipe alles wat nodig is voor een normaal stabiel leven: eigen huis, goede baan en goed opgeleid (HBO+) gezond etc. Ik zou graag wat reacties willen hebben uiteraard positieve gezien ik mij van sommige opmerkingen distantieer die ik op dit forum heb gelezen.
Sorry gudu, maar jij snapt toch ook wel dat er iets gaande is?
Stel het ter discussie en bespreek het! Als ze je niet meer wil (en volgens mij is dat zo want 2 maanden zonder seks met mijn man is voor mij ONVOORSTELBAAR) dan moeten jullie hierover praten.

Vreemdgaan zou ik je afraden. Ook al zou zij vreemd gaan wil dat niet zeggen dat jij dat ook moet doen. Bespreek de situatie en als ze je niet meer moet ga je weg! Klaar ....

Het komt simpeler over dan het in werkelijkheid is maar dit is de enige manier. Het moment dat jij vreemd gaat ben jij de kwaaie pier en lezen we JOUW torie op Mamjo.  

Guest
Guest
« Reply #4 on: 05-08-2005, 22:58:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb er reeds over gesproken maar heb weinig response ontvangen. Ik vind vreemd gaan ook geen optie maar voel mij daartoe gedwongen. En op mamjo zal ik niet "staan" gezien ik mij helaas niet in die omstandigheden bevindt waardoor er over mij kan worden geschreven.  
Guest
Guest
« Reply #5 on: 05-08-2005, 22:59:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Shocked tja zoek een ander hoor want als man zijnde,ga je toch vreemd gaan.neks no fout me goedoe.
Missy4U
MamjoRuler

I love my black man!

« Reply #6 on: 05-08-2005, 23:01:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb er reeds over gesproken maar heb weinig response ontvangen. Ik vind vreemd gaan ook geen optie maar voel mij daartoe gedwongen. En op mamjo zal ik niet "staan" gezien ik mij helaas niet in die omstandigheden bevindt waardoor er over mij kan worden geschreven.
Dat denken de meeste mannen. Je hoeft niet zoveel fout te doen om een klootzak te worden in je sma d'r ogen... trust me!  

Guest
Guest
« Reply #7 on: 05-08-2005, 23:57:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

uit ervaring sprekend kan ik jou vertellen je begeeft je in alarm fase 1.dwz zeggen look wath youre baby are doing vermoedelijk neukt ze een ander of zal ze binnenkort een ander neuken of is er een ander die haar aandacht heeft misschien nog op afstand maar binnenkort heeldicht bij. dus zoals ik het nu beoordeel zul je straks huilen of schreeuwen. Maar slaan is mijnsinziens uit den boze je baby heeft jouw nu al gewaarschuwd.
echte kill
Guest
« Reply #8 on: 06-08-2005, 05:09:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

HEYYYY BRADA EEN ANDERE KILL NAAIT JE VROUW GELOOF ME  Cheesy ,EN ALS ZIJ DIE HOUDING AAN NEEMT KAN IK JE ZEGGEN DAT HIJ HAAR GOED HARD NAAIT Wink EN MISSCHIEN WEET JE HET NIET MAAR ALS MANNEN EEN SMA KRIJGEN DIE EEN MAN THUIS HEEFT, Tongue  GAAT DIE KILL HAAR NAAIEN ZOALS JIJ HAAR NOG NOOIT HEBT GENEUKT  rolleyes BRADA YOU FUCKT UUUPPPP  Wink  
Guest
Guest
« Reply #9 on: 06-08-2005, 07:10:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

nou ik wil een ding zeggen als je vrouw 2 maanden niets van je wilt is het dan niet duidelijk dat er meer aan de hand is  ik kan je een ding vertellen ze heeft een ander iemand op het oog of ze gaat vreemd ik ben zelf een vrouw  dus ik weet waar ik over praat

Guest
Guest
« Reply #10 on: 06-08-2005, 08:42:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

DUS DAT!!!!
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

« Reply #11 on: 06-08-2005, 09:01:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mijn vrouw wil nu zo'n twee maanden met mij niet meer naar bed. Dit houd in dat ik nu twee maanden droog staat. Ze gaat vroeg
...
Ik zou graag wat reacties willen hebben uiteraard positieve gezien ik mij van sommige opmerkingen distantieer die ik op dit forum heb gelezen.
Niet moeilijk doen, je hebt je best gedaan, neem een buitenvrouw..... Dat zou je vrouw ook doen, alleen zou jij je er van ze lang zal ze leven niet achterkomen.
lily
MamjoDon

« Reply #12 on: 06-08-2005, 09:45:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mijn vrouw wil nu zo'n twee maanden met mij niet meer naar bed. Dit houd in dat ik nu twee maanden droog staat. Ze gaat vroeg
...
Ik zou graag wat reacties willen hebben uiteraard positieve gezien ik mij van sommige opmerkingen distantieer die ik op dit forum heb gelezen.
Niet moeilijk doen, je hebt je best gedaan, neem een buitenvrouw..... Dat zou je vrouw ook doen, alleen zou jij je er van ze lang zal ze leven niet achterkomen.
2 maanden is lang?

2maanden stelt toch gee reet voor,mischien zit ze in een dip!

erg met die kerels hoor.
Guest
Guest
« Reply #13 on: 06-08-2005, 09:48:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

...
SCHOFT!
Right On
MamjoRuler

« Reply #14 on: 06-08-2005, 10:12:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Weerie situatie hoor..... huh

Maar ik zou het niet te lang voort laten duren.... :frusty:

Of die dame verteld je eerlijk waar je aan toe bent, of je moet maatregelen nemen..... Smiley

Naar mijn gevoel ruikt dit heel sterk naar vreemdgaan.... huh  

Want ze is de lichamelijke interesse in jou voorlopig helemaal kwijt.... :cool2:

Zeg niet dat je hetzelfde moet doen, maar wel dat je je ogen niet moet sluiten.

Als dat is wat er aan de hand is, dan zou ik rustig miijn spullen beginnen in te pakken......... :cool2:

Desnoods huur je voorlopig zo een box om je tories te zetten.

Maar wees wel zeker van je zaak, want misschien heeft ze een of ander issue die ze niet kwijt kan bij jou....... Sad

In dat geval verdiend ze wel je steun en veel geduld..... Smiley

Het is tenslotte de moeder van je kids...... :afro:  

Pages: [1] 2 3 4   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: