Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: vrouwen tussen 50 en 60 jaar zijn ze nog geil in bed  (Read 6896 times)
weetje
Guest
« on: 02-07-2009, 16:52:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wie kent er een paar namen vertel je ervaring
LEKERDING
Guest
« Reply #1 on: 02-07-2009, 17:04:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik neuk eentje nu 52jr je moet het weten geen spang ede met me 8boegroes flexi weerd .
@ mafkees
Guest
« Reply #2 on: 02-07-2009, 18:44:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wie kent er een paar namen vertel je ervaring
krijg je een kik als je dit weet.
ga nu maar morgen weer naar school en doe je best.
Zielig figuur Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh
man 40
Guest
« Reply #3 on: 02-07-2009, 18:49:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben net 40 heb een vriendin van 50 + ruil haar nooit meer in. Ze is geil en lekker noh hell geen hoofdpijn dus nex no fout.
Tat
Guest
« Reply #4 on: 05-07-2009, 23:45:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Freelance sex met mijn Surinaamse buurvrouw,geen spang ede sany.Gewoon neuken wanneer we er zin in hebben en goed ook,want
we doen gewoon alles,weet je wel---------------leeftijd ik 39 en buvu 55 jr  hahaha sweet no ..      toe letter
bibo
Guest
« Reply #5 on: 09-07-2009, 15:20:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik moet je vertellen ben 36 mijn lekkerste meid is 54 naai haar al 3jr geloof me ook gn spang ede bij heb ik haar anaal sex geleerd en ai tik ing love (m)
g
Guest
« Reply #6 on: 10-07-2009, 04:30:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

heeeeerlijk zijn ze
taboeloos
Guest
« Reply #7 on: 10-07-2009, 08:53:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

en ze hebben geen taboe,ze vinden niks vies en staan open voor allles
en last but not least ze hebben veel meer ervaring waardoor ze weten wat een man lekker vindt.
wnttie
Guest
« Reply #8 on: 10-07-2009, 12:29:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik was in swietie sranang 2 jaar geleden. ik ben een mix van nederlander en surinamer en ik ben nu 23 jaar. me oma had ons meegenomen naar een wintie prey op para. er was daar een moeder 50+ en haar dochter die wintie kreeg en geneukt moest worden. wel me lul kon niet in haar kutje want ze was erg smal geschapen en ik had een kruidemiddel gedronken. maar de moeder heb ik beest achtig geneukt en geloof me het was erg lekker.en ze is wist van geen ophouden. zo'n neukje heb ik noot meer gehad zelfs niet in polen waar de meiden gek zijn op alles wat een kleur heeft.
pa
Guest
« Reply #9 on: 10-07-2009, 13:21:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

heb me vrouw maar neuk me achter buurvrouw al 6jaar ben nu 31 zij is 51 ze komt zelf aan huis geen enkel hoofd pijn
Niper
Guest
« Reply #10 on: 10-07-2009, 13:48:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

A switie ik ben 28 en ik naai een mamie van 77 ze doet, zonder haar gebit ... Grin
always
Guest
« Reply #11 on: 10-07-2009, 23:29:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

;Dals je gewoon alles wilt doen in bed..geen gezeik verder moet je eentje naaien ze zijn lekkerder als die jonge wijven ..die willen mooi zijn en je geld...oude wijven geven jou geld als je ze goed neukt hahahaha
hahaha
Guest
« Reply #12 on: 18-08-2009, 00:24:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

A switie ik ben 28 en ik naai een mamie van 77 ze doet, zonder haar gebit ... Grin

whaaaaaahhaa jij ben erg no ka hor.san doe yu so..
Robin
Guest
« Reply #13 on: 18-08-2009, 00:46:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben 53 en naai een mammie van 71. Lekker no en ze probeert 2 en 3 keer klaar te komen. Ma broer ik weet wel niet hoelang ik dit kan volhouden want ze ligt op haar rug en ik moet werken. Het is niet zomaar werken broer na wroko srefie want moeke e bar toe wanneer ze klaar komt en ai kong foeroe yere. Ze kauwt ook nog op haar tiefie en ze eet pappie ook!!!! Wanneer ik hem erin stoot lijkt het alsof ze een gebed opzegt. Je kan je voorstellen voor ze bij Petrus komt wil ze haar poes nog goed gebruiken en ik krijg maandeljks wat lekkers van haar (Eros)vo me werk.
En als ik haar wil beffen a no wanie ze zegt die poes is reeds te oud vo dat gedeelte. Ma werkelijk want if ie loek a poes a misvorm keba en ing kros no trekie baja. Het lijkt erop dat toen ze jong was a ben tekie Pie gevaarlijk. Alla lel langa mang maar als je erin bent Oma sluit lek wan piekin negre. Ze gebruikt boesie wirie om het strak te houden. Dames van 65+ begin het strak te houden want als Opa je verlaat kan je altijd iemand vinden om verder te gaan hoor en ie nom loekoe leeftijd yere. Tek a Pa gewoon zonder nadenken want straks jo dede.
baja
Guest
« Reply #14 on: 18-08-2009, 03:14:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben 53 en naai een mammie van 71. Lekker no en ze probeert 2 en 3 keer klaar te komen. Ma broer ik weet wel niet hoelang ik dit kan volhouden want ze ligt op haar rug en ik moet werken. Het is niet zomaar werken broer na wroko srefie want moeke e bar toe wanneer ze klaar komt en ai kong foeroe yere. Ze kauwt ook nog op haar tiefie en ze eet pappie ook!!!! Wanneer ik hem erin stoot lijkt het alsof ze een gebed opzegt. Je kan je voorstellen voor ze bij Petrus komt wil ze haar poes nog goed gebruiken en ik krijg maandeljks wat lekkers van haar (Eros)vo me werk.
En als ik haar wil beffen a no wanie ze zegt die poes is reeds te oud vo dat gedeelte. Ma werkelijk want if ie loek a poes a misvorm keba en ing kros no trekie baja. Het lijkt erop dat toen ze jong was a ben tekie Pie gevaarlijk. Alla lel langa mang maar als je erin bent Oma sluit lek wan piekin negre. Ze gebruikt boesie wirie om het strak te houden. Dames van 65+ begin het strak te houden want als Opa je verlaat kan je altijd iemand vinden om verder te gaan hoor en ie nom loekoe leeftijd yere. Tek a Pa gewoon zonder nadenken want straks jo dede.

jij hebt het echt te verduuren met die mami hahaha dus na om a Erou jij klaar a mami so
oeng jere sking yere. Cheesy Cheesy
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: